Welk merk ducktape kan ik het beste nemen om het lek in mijn voortent te dichten?

Die van de Action werkt niet.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Vakantie
Amadea
10 jaar geleden
Als het een goeie tent is kan je daar beter speciale tentreparatiestof voor gebruiken. Anders verpest je de stof voorgoed!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
De Gamma heeft Ductape. Een merk en huismerk. Het echte merk is goed, ik wet alleen niet (meer) hoe dat merk heet. Mogelijk 3M.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Helemaal eens met Amadea. Alle soorten ducttape die ik tot nu toe gezien heb valt heel snel uit elkaar als je het buiten gebruikt, vooral als het wordt blootgesteld aan zonlicht. De lijmlaag blijft dan achter en die is bijna niet meer te verwijderen.

Het beste antwoord

Tesa is één van de betere merken, stukje duurder maar dat is het meer dan waard.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Koop een originele rol ducktape, die plakt goed en is het beste gewoon af te scheuren.

Toegevoegd na 6 minuten:
De supertape dus.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Kopiëren en plakken gaat je goed af maar wat is de beste?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
De supertape.
http://www.anwb.nl/binaries/pdf/vrije-tijd/op-pad/uitrusting/op6-2009-ducktape.pdf
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik ga er vanuit dat het origineel van Duct het beste is. De rest is nagemaakt. Dus ik denk Duct Tape.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat klopt, origineel van Johnson en Johnson.
http://www.kilmerhouse.com/2009/08/duct-tape-invented-here/