Hoe kun je voorkomen dat kinderen in Berlijn ongevraagd je autoruiten wassen?

Bij verkeerslichten die op rood staan word je in Berlijn onverwachts overvallen door kinderen die ongevraagd je autoruiten wassen en hiervoor geld vragen.
mijn vraag is dus : hoe kun je voorkomen dat kinderen in Berlijn je auto ruiten gaan wassen?(dit alles gaat zeer snel )

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Vakantie
1.5K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ruitenwissers aan?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Goeie vraag, die kinderen bespringen je auto, maar je bent niet verplicht om te betalen hiervoor, al worden ze dan wel lastig.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Roep "Aufhören!"
Poet
10 jaar geleden
Of: "Nein!"
ItisILeClerc
10 jaar geleden
niet naar Berlijn gaan, dit zijn Derde Wereld praktijken
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Haha ja dat kan ook Poet

Het beste antwoord

Door snel uit te stappen en ze weg te jagen. Of je geeft ze wat kleingeld en zegt dat de ramen niet schoon hoeven.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Door heel snel alle ruitenwissers aan te zetten!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Kort toeteren en gebaren dat ze weg moeten gaan (met vriendelijk gezicht, maar duidelijke gebaren).
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Kaartje op het dashboard plaatsen met :
Fenster putzen nicht erlaubt

En wanneer dan toch nodig :
Hör auf ....hau ab ....samen met afwijzend gebaar met de hand.