Waar kan ik sloffen sigaretten kopen in duitsland?

Ik ben dus opzoek naar een grotere tabakswinkel die sloffen sigaretten verkoopt. Luckystrike, Gauloises en Marlboro Gold. Ik ga de grens over vanuit Enschede, dus het zou fijn zijn als het daar in de buurt is!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Vakantie
30.6K

Het beste antwoord

Bij ieder tankstation in Duitsland kun je ook sloffen sigaretten kopen van de meest gangbare merken.
De prijzen verschillen niet met die van tabakswinkeltjes. In ieder dorp is ook een kiosk/tabakswinkel te vinden, meestal te herkennen aan de Lottoreklame aan de gevel.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

hallo,

het kan ook in nederland hoor bij de supermarkt vraag je hebben jullie sloffen sigaretten dan kijken ze even

Toegevoegd na 47 seconden:
laatst stond ik in de rij en toen vroeg iemand dat en ze hadden het