Zijn er veel hotel/hostels met bedwantsen in Maleisië?

Ben al meerdere malen naar zuid-oost Azie geweest en ben ze gelukkig nog nooit tegen gekomen. Heb ook in goedkope hostels geslapen. Voor mijn reis naar Maleisië zocht ik een goed starthotel in Kuala Lumpur, maar zag op tripadvisor ineens opvallend veel ervaringen met bed bugs. Deze vraag is voor Maleisië reizigers: hebben jullie veel last gehad van bedwantsen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Vakantie
ItisILeClerc
10 jaar geleden
nee, de kakkerlakken maken daar korte metten mee
Amadea
10 jaar geleden
Nee, ik heb in Maleisië geen last gehad van bedwantsen of ander ongedierte. Toch hebben we in eenvoudige hotels overnacht; alleen niet in hostels.

Het beste antwoord

Ik heb er met mijn rondreis door Maleisië afgelopen winter geen last van gehad. Mijn hotel in KL was Sahabat Guesthouse (als je mijn complete lijst wil hebben, stuur me dan een privé bericht
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hartelijk dank. Aardig en leuk om de lijst te hebben. Knap dat je dit hebt bijgehouden. Geeft misschien wat inspiratie. Ik probeer uit te vogelen hoe ik een privébericht stuur.