is er gratis wi-fi in schiphol?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Vakantie
2.9K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja 2x een half uur.

Antwoorden (1)

Ja, in samenwerking met KPN biedt Schiphol iedere passagier een uur lang gratis draadloos internet. Om het WiFi op Schiphol te kunnen gebruiken kies je voor het netwerk van KPN. Vervolgens kun je kiezen uit een uur lang gratis internet of het ‘Premium WiFi’.

Toegevoegd na 2 minuten:
Voor Premium WiFi moet je betalen maar biedt onder meer een snellere verbinding, VPN en de mogelijkheid om te printen in een KPN Center.

Toegevoegd na 5 minuten:
Meer informatie:

Amsterdam Aiport Schiphol biedt u 1 uur gratis WiFi aan in de gehele Schiphol-terminal. Dus gratis internet op Schiphol Plaza, de lounges, de pieren en de gates.

Om gebruik te maken van de gratis Wifi-netwerk van KPN gaat u als volgt te werk:
•Selecteert na het opstarten van uw laptop of mobiel device het beschikbare netwerk ‘KPN’
•Op de inlogpagina worden vervolgens twee keuzemogelijkheden aangeboden: Voor een uur gratis WiFi kiest u ‘gratis online’.

Wilt u langer dan een uur gebruikmaken van het Wifi-netwerk? Selecteer dan de keuzeoptie ‘Premium Service’. De Premium Service is de betaalde en beveiligde zakelijke dienstverlening van KPN. Premium Service van KPN biedt o.a. de mogelijkheid om gratis te printen in een van de KPN Internet Centers op Schiphol.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
en als je een abbonnement t-mobile kan het niet?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
*abonnement
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Wel het is de wifi dus dat heeft niks met je abonnement te maken