Ik wil een dagje naar londen maar kan niet via schiphol i.v.. openstaande boetes. Hoe kan ik het beste reizen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (4)

Via Belgie of Duitsland (heeft me broer ook gedaan ong. een half jaar geleden) of anders met de touringcar (dan kan het wel via Nederland).
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Meerdere mogelijkheden: met de boot vanaf Hoek van Holland naar Harwich v.a. 45.= per trein naar Londen of v.a. 69.= met auto naar de overkant.
Ook is er tegenwoordig de tunnel van Frankrijk naar Engeland, waar je per auto en per trein door heen kunt.

Keus genoeg.
Succes!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ronron1212
10 jaar geleden
Bij hoek va holland is ook douane dus zal niet gaan.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Door de tunnel zal ook niet gaan, hier is erg strenge douane controle.
ronron1212
10 jaar geleden
dat is de franse douane en niet de Nederlandse doki.
Zo goedkoop mogelijk: Ryanair vanaf Weeze of Charleroi.
Zo makkelijk mogelijk vanaf Antwerpen met Cityjet
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Neem 2 keer de nachtboot, b.v. Hoek van Holland - Harwich v.v. Of wil je dezelfde dag nog thuis zijn? Dat lijkt mij niet verstandig. Waarom blijf je niet langer in London? Op die manier wordt het een dure dag. Heen en weer vliegen naar en van London lijkt mij ook niet verstandig, omdat je steeds een aantal uren van tevoren op het vertrekkende vliegveld aanwezig moet zijn. Als je toch een dagje uit wilt, ga dan liever b..v. naar Antwerpen, Brussel, Gent, Brugge, Münster, Bremen, Köln, Hameln, enz.