Met welke class reis je met een normaal vliegticket?

Ik ga binnenkort op vakantie, en ik vraag me af met welke class dat is. Ik denk dat we een normaal vliegticket hebben. Het klinkt heel dom (en dat is het ook) Maar met welke class reis je met een normaal vliegticket?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (2)

Dan vlieg je met economy class.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Over het algemeen vlieg je met een 'normaal' ticket met economy class, al maakt het per maatschappij nog uit wat de invulling van die economy class precies is. Zo maakt KLM onderscheid tussen intercontinentale vluchten en vluchten binnen Europa, hebben andere maatschappijen een premium economy class en een gewone economy class, en ga zo maar door.

Het is overigens een beetje afhankelijk van de maatschappij en het soort vlucht wat de service precies inhoudt. De ene economy class is dus de andere niet.