Hoe vermijd ik de tunnels in Lyon?

Ieder jaar weer staan wij weer vast op de weg van en naar Spanje bij de Tunnel de Fourvière (Lyon Centre A6-A7). Hoe kan ik dit traject het beste verm

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Vakantie
3.5K

Antwoorden (2)

Door de A46 te nemen die gerealiseerd is om dit knelpunt te kunnen vermijden.

Toegevoegd na 3 minuten:
Maar vooral door te proberen Lyon 's nachts te passeren.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als je aan de noordenkant van Lyon komt richting het zuiden, splits de A6 die van Dijon af komt zich in A6 en A46 volg hier de A46/E15 op de borden staat
Marseille
Geneve
Grenoble
Lyon - Est

Deze weg loopt links om de stad heen maar is wel ongeveer 30 km om rijden.
De weg door Lyon is heel goed te doen, rustig aan, en zodra je de stad ingereden bent de borden Marseille volgen.
Zeker in de avond uren is dit helemaal geen probleem.
Succes
Bon voyage
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
En terug? Dan rijden we overdag en is Lyon een ware hel. Hoe kan ik dan het beste rijden?