Ik ga naar Peschiera del Garda met de auto en wil eigenlijk geen pas over ivm weinig pk van mijn auto.Wat is de beste route?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Vakantie
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Wij gaan meestal Via zuid Duitsland,dan Zwitserland, langs Milaan. alleen een lange tunnel en minimale klimmetjes.

Antwoorden (3)

Als je geen pas over wilt, dan kun je via de Gotthardtunnel. Het is een mooie route, maar je moet wel een vignet voor Zwitserland hebben.
bamibal
10 jaar geleden
Wij gaan meestal Via zuid Duitsland,dan Zwitserland, langs Milaan. alleen een lange tunnel en minimale klimmetjes.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Wij zijn indertijd via de fernnpas en
Reschenpas gereden om naar Verona te komen. Was verschrikkelijk mooi en korter dan we aanvankelijk dachten.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
bamibal
10 jaar geleden
En is de Fernnpas geen pas dan?