Kun je visolie meenemen in het bagageruim van een vliegtuig?

Ik vraag me af hoe je visoliecapsules kunt meenemen als je met het vliegtuig reist. Gewoon in de originele verpakking in je handbagage? Of beter goed geïsoleerd in het bagageruim? Of kan het door de lage temperatuur bevriezen en daardoor zijn werking verliezen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Vakantie
4.6K

Het beste antwoord

Het kan en mag allebei.
Als je die capsules elke dag wilt/moet gebruiken, dan zou ik aanraden ze toch in de handbagage meenemen.
Niet om het risico dat ze kunnen bevriezen te voorkomen (over het algemeen vriest het daar niet), maar meer om als je koffer zoekraakt, je de pillen nog wel bij je hebt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dankje, ik ben geholpen!