wat zijn écht originele dingen die je in Wenen vindt (op vlak van cafés, T-rooms etc)?

We zijn meestal nogal huiverig naar de klassiek bezienswaardigheden en gelegenheden van een stad toe, en zoeken meer de specials... Helaas zijn we wat dat betreft teleurgesteld door de reisgidsen, maar wat iemand "leuk" vindt is dan ook erg persoonlijk. Wij houden bv. van cafés in een kraakpand, of bovenop een televisietoren, of klein en smoezelig met een stokoude dame achter de toog die heerlijke taarten bakt enz....
Zijn er in Wenen dergelijke originele dingen te vinden?

10 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (1)

Als je origineel zoekt, dit is echt origineel en wereldberoemd...

Dus wil je vast de beste Sachertorte ter wereld proeven!! Dat is natuurlijk in Café Sacher in Wenen!! [zie de link]
Een jaartje geleden was er een culinair programma in Nederland, dat allerlei bijzondere zaken afging in Oostenrijk en een daarvan was Café Sacher voor de enige echte "Sachertorte"!!

http://www.tripadvisor.nl/ShowUserReviews-g190454-d793025-r136914749-Cafe_Sacher_Vienna-Vienna.html