Waar moet ik zijn als ik mee wil doen aan een kroegentocht in Salou als ik geboekt heb bij Holland International?

Ik heb mijn vakantie naar Salou bij Holland International geboekt, ik wil graag deelnemen aan een kroegentocht daar, aangezien ik afgelopen jaar met Boosten (een reisorganisatie in Limburg, die busreizen naar Spanje organiseert) ook aan een kroegentocht heb deelgenomen, dat via hun georganiseerd werd. Alleen kan ik nergens vinden of Holland International dit organiseert en zo ja waar ik mij kan opgeven. Weet iemand hier antwoord op? Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Vakantie
1K

Het beste antwoord

Holland International biedt een groot aantal excursies aan, maar een groeps-kroegentocht ben ik er nog in tegengekomen.

Als je zoiets wilt, zul je het zelf met je medereizigers moeten organiseren. Of je moet je reisbegeleider/host vragen of hij/zij zoiets voor jullie kan en wil organiseren.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Wat je het beste kunt doen is contact opnemen met het reisbureau waar je de reis geboekt hebt. Zij zullen dan met het hoofdkantoor van Holland International contact opnemen en kunnen je dan precies vertellen of er een kroegentocht in het excursieprogramma ter plaatse wordt aangeboden.
Mocht dit niet het geval zijn, dan kan je aan je hostess in Salou vragen of zij iets voor je kan regelen.
Mocht dit niet lukken, dan kan je ook altijd nog je kroegentocht boeken, bij een van de plaatselijk reisbureaus in Salou, die verschillende excursies aanbieden, waaronder dus ook kroegentochten.