Weet er iemand goedkope tickets voor disneyland Parijs?

Ik ga deze vakantie naar Disneyland Parijs. Ik heb dus nog geen tickets kent er iemand een webshop die goedkope tickets voor Disneyland Parijs aanbied. De officiële site voor disney tickets kosten 46 euro kent er iemand goedkoper?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Vakantie
5.4K

Antwoorden (3)

misschien zelf naar een reisbureau gaan, en anders hier wat voordelige websites:
http://vakantie.oad.nl/disneyland-paris/?ecmp=50_DI_Alg&tfulabel=30014-56521C4A-CB4F-459C-B821-897F0D3AC7B7S20494475829

&
http://aanbiedingen.disneylandparis.nl/speciale-aanbiedingen/extra-day-and-night-free.xhtml

Allemaal betrouwbaar !
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Een Toegans ticket voor Disneyland Parijs kost standaard 46 Euro voor toegang tot beide parken je kan een toegangsticket op meerdere manieren goedkoper verkrijgen maar dan wel in combi met andere zaken

als je een arrangement neemt met hotel en entree zijn de tickets goedkoper

Als je een Disney Passport hebt waarmee je korting krijgt op goederen en services bijvoorbeeld een Dream Passport

Als je Stockholder bent en aandelen bevat van Disney S.C.A. kun je korting krijgen op Goederen en services

Als je meedoet aan acties van bijvoorbeeld supermarkt ketens of andere spaar acties van andere bedrijven
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
De tickets voor Disneyland zijn zo opgebouwd dat ze bij een langer verblijf ik de Disney hotels vaak veel goedkoper worden. Als je slechts één dag naar één van de parken wilt dan kan je op dit moment het beste tickets boeken bij de ANWB. Dan is wel een ANWB-lidmaatschap nodig.
https://www.anwbentreebewijs.nl/attractieparken/disneyland-paris-2