hoe zet je een Nederlandse Rijbewijs B kloppend op een amerikaans CV?

Ik moet een Amerikaanse stagebrief opstellen, dus hoe kan ik duidelijk op mijn CV plaatsen dat ik een Rijbewijs B bezit? Is er een speciale klasse dat ik moet aangeven net als in Nederland met de letter "B"?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Vakantie
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nee, zo'n ABC systeem hebben ze daar niet. Driver's License is inderdaad genoeg.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het is een platen label dus ik dacht dat het wel handig kon zijn.

Het beste antwoord

Je zet gewoon neer dat je een Driver's Licence hebt. Meer niet. Lijkt mij duidelijk genoeg.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Oke, zo'n vermoeden had ik inderdaad al maar ik had nog mijn twijfels, daarom dat ik ook deze vraag stelde. Ontzettend bedankt!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik snap wel je probleem, ik zou ook denken dat je daar andere type rijbewijzen hebt maar als het echt belangrijk is (je bent bang dat ze je op een vrachtwagen willen laten rijden) zet je er gewoon bij dat het voor 'a car' is omdat je in nederland verschillende soorten hebt.