Betekent dit dat ik tussen mijn 2 vluchten zal moeten overnachten? (screenshot)

Ik ga deze zomer op vakantie. Het zijn twee vluchten. Eerst van Amsterdam naar Londen, daarna van Londen naar Halifax. Als ik het goed begrijp kom ik om 9 uur 's avonds aan in Londen, en vertrekt mijn vlucht naar Halifax pas om half 1 's middags de volgende dag. (Engelse tijd)

Kan iemand dit alstublieft bevestigen of corrigeren aan de hand van de screenshot? Ik ben altijd heel onzeker als de tijden in AM / PM vermeld staan.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vakantie

Het beste antwoord

Volgens het screenshot ga je op zondagavond naar Londen, en maandagmiddag ga je verder naar Halifax.

Dat betekent dat je de hele nacht en ochtend in Londen bent.

AM is 's nachts en 's ochtends. PM is 's middags en 's avonds.

Misschien dat de vlucht van Amsterdam naar Londen te verzetten?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat zou ik eigenlijk best fijn vinden. Maar het verzetten van een vlucht gaat niet zonder kosten toch?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Soms wel.
ItisILeClerc
11 jaar geleden
overnachten kost ook geld
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Overnachten kost ook geld, klopt. Maar ik heb dat dus even uitgezocht. Ze brengen alleen al aan administratiekosten 45 euro in rekening. Daar bovenop komen dus de eventuele kosten voor het verzetten van de vlucht nog.
Voor 29 euro heb ik een hostel overnachting in Londen + ik word opgepikt en teruggebracht naar de airport.
ItisILeClerc
11 jaar geleden
dat is een goeie deal
welk hostel biedt die shuttle service?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat is Heathrow Lodge. Het zit vlakbij de airport.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Mijn fout trouwens, het was 29 pond. Dus 35 euro.
ItisILeClerc
11 jaar geleden
dank je - wellicht ga ik er binnenkort ook gebruik van maken

Andere antwoorden (2)

Ja dat klopt helemaal. Je kan stappen of overnachten in Londen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt! Kort en duidelijk antwoord. Ik zal maar gaan zoeken naar een plek om te overnachten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Of slapen op de luchthaven, maar het wachten duurt lang. Je kunt ook kijken of je de grote bagage in een kluisje kunt doen op de luchthaven.
Ter verduidelijking: AM is van 0:00 uur tot 12:00 uur en PM van 12:00 tot 24:00 uur.
Kun je niet beter op 2 juli vliegen via Frankfurt voor € 487,45 incl. serv. tax, vlucht Lufthansa LH987 en vanaf Frankfurt met Condor naar Halifax vlucht DE2062.
Je vertrekt dan om 09:50 u. van Schiphol en bent om 11:05 u. in Frankfurt, alwaar vertrek om 13:15 u. en aankomst Halifax om 15:35 u. alles lokale tijd uiteraard.
Ook op 1 juli kun je met Britisch Airw./Air Canada met tussenlanding in Londen (BA429) en vervolgens naar Halifax (AC861). Vertrek Schiphol 10:30 u., Londen 10:45 u. en vertrek 12:35 u., aankomst Halifax 15:15 u., maar dat kost wel € 1.270,00
Alle tarieven gebaseerd op enkele reis!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wow, je hebt echt aardig wat uitgezocht. Bedankt. De screenshot is echter deel van mijn vliegschema - ik heb al een vlucht geboekt. Het is een retourvlucht van 889 euro in totaal. Als ik nu van vlucht zou willen wisselen zouden alle kosten voor mij zijn. Ik zou dus die 889,- niet terug krijgen.
Dit is overigens ook de allereerste keer in mijn leven dat ik op vakantie ga, het had inderdaad handiger gekund. Maar goed, bedankt voor alle uitleg!