Welke parkeeraanbieder is het beste voor lang parkeren rondom Schiphol?

Wij gaan over 2 weken 21 dagen op vakantie en willen onze auto gedurende deze periode parkeren! Nu hebben wij twee websites gevonden waar je erg makkelijk kan achterhalen waar je allemaal voor welk tarief je auto kan parkeren. Namelijk op http://www.gratisparkerenschiphol.nl en http://www.parkerenschiphollang.nl.

Het is voor ons nu erg lastig om een keuze te maken welke aanbieder we nu moeten kiezen. Ons gevoel gaat ook een beetje uit naar Smart Parking van Schiphol. Betaal je wel iets meer, maar voor ons gevoel wel wat veiliger! Wie heeft hier ervaring mee?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vakantie
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er zit er een in hoofddorp ( een boer) daar hoor ik helegoede verhalen over. Hij brengt je en haalt je weer op en scheelt aanzienlijk in de kosten... Weet alleen niet meer hoe hij heet. Maar heeft vast een website.
jodyenboyke
11 jaar geleden
Ik kijk altijd via parkerenbijschiphol.nl wie op dat moment de beste aanbieding heeft. Het principe is allemaal hetzelfde, parkeren en wegbrengen/ ophalen met een shuttlebus. Ideaal als je bijv. 's nacht terug komt. Ik heb al 5 verschillende geprobeert, prima service, de ene parkeerplek is luxer als de ander. Je zou het even moeten uitrekenen, afhankelijk van hoeveel personen, is openbaar vervoer wellicht goedkoper, of een taxi.

Antwoorden (2)

Ik zet 'm altijd op "lang parkeren", maar een tientje per dag ben je zo kwijt.
Maar als je 21 dagen weggaat betaal je behoorlijk veel parkeergeld. Het taxibusje is dan goedkoper (bij twee weken parkeren speel je ongeveer quitte, heb ik wel eens uitgerekend).
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De gemeente Haarlemmermeer.
Je parkeert de auto gratis in Hoofddorp en neemt dan de Haarlemse taxicentrale. Bij vooraf reserveren kost het minder dan €25 per rit. Dan ben je voor onder de €50 klaar voor drie weken.
Heb het zelf gedaan!

Toegevoegd na 1 minuut:
Zeker als je 's nachts moet reizen is dit te verkiezen boven de niet rijdende trein.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Moet je wel even zeggen WAAR je gratis in Hoofddorp kan parkeren....
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Altijd fijn die mensen die in weken lang in jouw straat geparkeerd staan. Zal jij vast ook leuk vinden als er iemand voor jouw deur staat.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wel met het vliegtuig willen reizen maar geen cent over hebben om je auto te parkeren... Verder was het de vraag ook niet.