Mag gezichtspoeder (make-up) mee in je handbagage, zonder deze in het doorzichtige plastic zakje te doen?

Aangezien gezichtspoeder niet echt ''vloeibaar'' is, vroeg ik mij af of ze dit wel of niet tot vloeibaar rekenen in het vliegtuig? En of het dus persé in zo'n doorzichtig zakje moet ja/nee.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vakantie
1.3K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja dat mag want het is geen vloeistof
Nee, hoeft niet in plastic zakje, want het is geen vloeistof.......

Het beste antwoord

Een poeder is geen vloeistof en mag dus gewoon mee.
Het volgende moet in een doorzichtige plastic zak (maximale inhoud 1 liter, 1 zak per persoon) in uw handbagage:

Dranken (max. 100 milliliter per verpakking)
Gels en sprays zoals shampoo, crème, lotions, parfum, deodorant en scheerschuim (max. 100 milliliter per verpakking)
Etenswaren zoals jam en yoghurt (max. 100 milliliter per verpakking)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oke, top, dankjewel!