Wat kost een retour treinkaartje naar Florence (nachttrein) voor een gezin met 3 kinderen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vakantie

Het beste antwoord

Trein-tarieven zitten nog ingewikkelder in elkaar dan vliegtarieven. Prijs ligt o.a. aan welke trein je neemt.

Meest logische optie lijkt mij de nachttrein naar Zurich en dan overstappen naar Milaan en dan weer naar Florence. (andere opties zijn ingewikkelder).

Gezien de vele kortingsregelingen die op deze route van toepassing kunnen zijn raad ik je aan om contact op te nemen met de treinreiswinkel. Zij zullen hun boekingskosten dubbel en dwars waard zijn

Toegevoegd na 1 minuut:
Zal helaas geen goedkoop ritje zijn. Waarschijnlijk is vliegen (veel) goedkoper
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heel erg bedankt

Andere antwoorden (1)

Dat hangt af van de reisperiode en de leeftijden van de reizigers.

Je kunt het makkelijk via deze site laten uitrekenen:
http://speciale-aanbiedingen.tgv-europe.nl/nl/trein-italie