Hoe kan ik via internet een routebeschrijving voor een willekeurige natuurplaats vinden?

Hallo,

Als ik naar google maps ga, en vul op A mijn vertrek plaats in, en op B bijvoorbeeld ' Westermeerwijk ' [een bos], dan krijg ik helemaal geen resultaat. Westermeerwijk is een bos.

Het gebeurd váker dat de google map een andere plaats uitkiest dan dat ik wil. Ik heb dus een ander online-medium nodig om natuurplaatsen accuraat te kunnen vinden — een online-medium met routebeschrijving, natuurlijk.

dank u,
Tricepssoh

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (2)

Ik werk altijd met Mappy. U kan daar een account aanmaken en uw gezochte plaatsen opslaan zodat u niet telkens alle plaatsen, van - naar, moet invullen.
Ik kan mij voorstellen dat bepaalde zoelsleutels nogal onduidelijk zijn en u meer moet specifieren met bv een straat- en gemeentenaam, of een bekende toeristische plaats.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je weet waar dat bos ligt kan het ook anders. Ga naar Googlemaps en klik rechts op de plek van het bos (of beter nog, de parkeerplaats bij het bos). Je kunt dit beter doen door in te zoomen. Er opent dan een venstertje en dan kun je kiezen voor 'routebeschrijving vanaf dit punt' of 'routebeschrijving naar dit punt'. Vervolgens voer je dus ook je vertrekpunt in en hoppekee, een prima routebeschrijving.