Welke camperverhuurder is het goedkoopst?

Toegevoegd na 1 uur:
Het gaat om West-Europa, voor een kleine twee weken

Toegevoegd na 21 uur:
In het voorseizoen (eind mei) , een kleine camper voor 2 personen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vakantie
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
In zuid afrika zit een goedkope......
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb eens met een camper en vrienden een flinke rit gemaakt door oost europa, we hebben een camper gekocht en deze na de vakantie weer verkocht. In totaal waren we 300 euro kwijt voor reparaties, de camper weer voor hetzelfde geld verkocht. Misschien iets om over na te denken. Goed reis.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Leuk idee, robinma

Het beste antwoord

Hallo
Zoals Gerard hierboven al vermeld is dit afhankelijk van huurperiode (hoog of laagseizoen) En welk type camper je wilt huren..
Bij deze http://www.coolcampers.nl verhuurder vind je goedkope campers.

Groet
Reizenservice
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ziet er goed uit!

Andere antwoorden (1)

Lastig om daar een antwoord op te geven. Er zijn nog al wat factoren die van invloed zijn op de prijs... De vraag is natuurlijk wat je wensen en eisen zijn.

- Met hoeveel personen ga je op reis.
- Welke faciliteiten moet de camper hebben. Wel of geen douche, vouw- of vastbed, airco, vouw of hoogdak e.d.
- Wanneer ga je op reis. De prijzen verschillen veelal per laag- (midden-) en hoogseizoen.
- Ook de lengte van de seizoenen kunnen per aanbieder verschillen.
- Let op toeslagen voor (bouwvak)vakanties.
- Hoeveel km ga je rijden. Let dan op het aantal km dat incl. is en wat de prijs is voor extra km's
- Let op de eventuele extra's. Zoals bijbetalen voor schoonmaakkosten, inventaris, luifel, stoelen en tafel voor buiten, fietsenrek, navigatie. Bij de een is het incl. maar vaak moet je ook bijbetalen en dat kan aantikken.
- Kun je het eigen risico verlagen of afkopen.
- Wat voor hulp krijg je bij pech in het buitenland.
- Kijk ook eens bij particulieren die hun camper verhuren. Deze maken vaak gebruik van het ANWB camperverhuurcontract.
- Schroom niet om te onderhandelen over de prijs. Zekers als je een camper huurt voor meerdere weken.

Voor de rest is het een kwestie van rondsurfen, alles op een rij zetten en dan goed te vergelijken. Een excel sheet kan dan handig zijn. Staar je niet blind op de v.a. prijzen....
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dank!