Kan ik bij sommige hotels pas 's nachts inchecken?

Ik ga met 2 vrienden naar Disneyland Parijs.We gaan van Vrijdag tot Zondag en we gaan met eigen vervoer. Nu willen we Donderdag avond al weg gaan en een goedkoop hotelletje te pakken als pitstop zodat we toch nog enig slaap krijgen. Bij dit hotel komen we uiterlijk 3 uur 'snachts aan.
Ik zie dat je bij veel hotels maar tot 00:00 uur kan inchecken maar nu heb ik er 1 gevonden waarbij staat vanaf 15:00 uur. Er staat geen tijd wanneer het niet meer kan. Is het mogelijk dan om bij dat hotel 's nachts in te checken?
Het gaat echt maar om een paar uur en zo rond 8 á 9 uur zijn we weer weg.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vakantie
8.8K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nog niet, ik dacht misschien weten mensen het hier dan heb ik snel antwoord. Maar als ik vanavond nog geen goed antwoord heb dan zal ik even mailen!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er moet haast wel een eindtijd zijn tot wanneer je in kunt checken, anders had het ook geen nut gehad om een begintijd te vermelden, aangezien 14:00 ook na 15:00 uur van de vorige dag is. Ik denk dat je er vanuit kunt gaan dat ook hier het inchecken tot 0:00 is. Bij de Formule 1-Hotels kun je volgens mij dag en nacht inchecken op voorwaarde dat je een creditcard hebt. Gaat zonder nachtklerk als ik me goed herinner. Gewoon een automaat waar je kaart ingaat, jij geeft aan wat je wilt qua kamer en personen, eventueel ontbijt, betaalt de rekening en je krijgt een sleutel. Ook nog eens zeer voordelig. Ik zag voor 1 kamer met drie volwassenen inclusief ontbijt nog geen € 40.

Het beste antwoord

Jazeker kan dat. De meeste hotels hennen 24-uurs service.