Weet er iemand een camping die voldoet aan mijn eisen (zie beschrijving)?

- maximaal 6 uur rijden vanaf Utrecht
- zwembad/meertje/vijver
- kampvuur is vrij toegestaan
- barbecue is toegestaan
- tenten zijn toegestaan
- stroom aanwezig

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (2)

Op 595 kilometer van Utrecht:

Camping met tenten en caravans te huur. Kampuur naast tent toegestaan. Vijver aanwzig.

http://www.rent-a-tent.nl/frankrijk/vogezen/camping/la-steniole
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik weet een hele leuke camping in belgië.
Daar ben ik in 2011 geweest.

1. Het zal ongeveer 4 uur rijden zijn.
2. Er is een zwembad.
3. Kampvuur is toegestaan in een korf, die je daar kan huren of zelf mee neemt. (ze verkopen ook het hout)
4. BBQ is toegestaan, zonder gezeur.
5. Tent mag er staan.
6. Er zijn stroom aansluitingen ook voor een tent.

Andere + punten (voor mij dan):
Ze spreken daar NL
Ze organiseren leuke dingen, en de prijs daarvan valt mee (Bijvoorbeeld, Kampvuur Weerwolven van Wakkerdam en daar zat dan ook wat drinken en chips bij in) €3,- per persoon.
Het restaurant heeft goed eten.
Genoeg andere dingen te doen in de buurt.
Er zijn veel schaduw plaatsen beschikbaar, maar ook vol in de zon als je dat wilt.
Auto mag bij de tent staan.
's avonds is het rustig (niet stil, maar zeker geen overlast)

Vermoedelijk ga ik er dit jaar weer naar toe, als mijn tent gerepareerd is.