Reizen in VS. Is er een mogelijkheid om langer dan 3 maanden door de VS te reizen zonder werk of studievisum?

Ik begreep dat je even naar Canada kon gaan om dat nogmaals 3 maanden te gaan reizen. Maar is dat eigenlijk wel zelf.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vakantie
1.6K

Het beste antwoord

Met je plan bij visum aanvraag met $biljetten te ondersteunen , ze willen alleen weten of je in je eigen levens onderhoud kan voorzien . Maar ze zijn tegen woordig weer heel streng . Net als in de jaren 60 , 70 . Ik zelf ben lang in de USA geweest met tijdelijk visum , inderdaad de truc was eerst ticket datum terug x iedere keer vooruit te verplaatsen het land uit ! Terug met genoeg $ zodat de ambtenaren bij de grens dachten ja vliegtuig vertrekt uit SF naar Europa en deze persoon heeft geld genoeg . Maar of die truc nu nog werkt , ik zou er niet op durven rekenen . Met de huidige informatie technologie . Mijn ervaring is dat ze hier in Nederland bij de Amerikaanse visum aanvrage moeilijker deden dan bij in reizen van af Mexico of Canada . Maar misschien had die meneer bij de visum afgifte mij gewoon in de smiezen :) wilde zelfs een dag voor vertrek pas mijn definitieve visum geven als ik m'n kenteken auto , (dat ik m nog op naam had ) en ticket liet zien . Naderhand heb ik m'n visum in een studenten visum kunnen omzetten , en daarna een met groene kaart . (Is een werk vergunning ) Veel plezier in de USA , maar probeer legaal de boel goed te regelen en geen wildwest capriolen uit tehalen . Wat willen ze heeft die persoon genoeg geld om zo lang rond tetrekken , wat is z'n plan . Vraag bij visum aanvrage anders iets van ik kom aan in de USA ga daarna nr Canada kom dan terug in de USA en vertrek uit de USA naar Nederland vraag hem wat moet ik doen als visum is verlopen bij in reis USA , hoe dan te handelen . Bij werd gezegd in dien u eenretour ticket kan laten zien die vanuit de USA vertrekt krijgt u een tijdelijk visum , ik wist genoeg .