Ik ben 20 en wil voor een tijd naar de VS. Ik weet dat ik dan nog geen alcohol mag nuttigen, maar mag ik op de meeste plaatsen wel gewoon naar binnen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vakantie
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Mag ik wel bij uitgaansgelegenheden als cafe's, restaurants, discotheken naar binnen, zolang ik daar geen alcohol drink?

Antwoorden (1)

De vs heeft een heel streng alcohol beleid. Op veel plekken kom je niet eens binnen. Ook zijn er plekken waarbij er met een stift een kruis op je hand gezet wordt. Dan moet je geen glas alcohol vast houden zelfs niet voor een oudere vriend want dan krijg je al problemen.
Maar bij veel plekken kom je niet binnen.

Wanneer je dicht bij de Canadese grens zit kun je het over de grens proberen daar is de leeftijd 19 jaar.