Hoe vermijd je op een snelle manier de Slovenhese Vignet?

Ik wil graag naar Kroatë op vakantie maar heb geen zin om de Slovhense Vignet tekopen. Maar ik wil wel op een snelle manier naar Kroatië.
Hoe vermijd ik op een snelle en makkelijke manier de Slovhense Vignet.

mvg.
MM

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (1)

Het snelste is toch een vignet voor € 35 kopen denk ik. Heb geen ervaring daar. Een alternatief is de volgende route:
Pak de oude grensovergang Sentilj (deze bevindt zich bij de snelweg en ten zuiden van de nieuwe grensovergang Sentilj), volg wegnummer R2-437 tot Pesnica, vervolgens over de rotonde in Pesnica en hier de lokale weg door Maribor pakken (volg de straten: Šentiljska, Partizanska en Titova ulica) tot Ptujska ulica, waar u de G-1 naar Ptuj neemt. Van Ptuj tot Gruškovje (grensovergang Macelj)blijft u wegnummer G1-9 volgen. Route aanbevolen door - jawel - het Sloveense ministerie van Verkeer.