Wat is de goedkoopste manier om van Amsterdam naar Landen te reizen?

Volgende week vrijdag ga ik op bezoek bij iemand in Landen. Nu blijf ik daar tot zaterdag en ga ik zaterdag naar Harelbeke. Zondag van Harelbeke naar Haarlem (NL). Dit is dus een flinke trip. Via de website van het NMBS heb je meerdere goedkope dagtickets maar aangezien ik een heel weekend in de weer ben ben ik op zoek naar een weekend of combi ticket. Kan iemand mij ook helpen welke trein ik het beste kan nemen?
Alvast heel erg bedankt! :)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vakantie

Het beste antwoord

Dat wordt een uitzoek vraagje. Goedkoopste manier om in België terecht te komen lijkt mij de Eurolines bus naar Brussel Noord station. Zeker met de nieuwe dure Fyra. In Belgie is de trein redelijk betaalbaar. Zowel Harelbeke als Landen hebben een trein station. Ik denk dat het voordeligste is om ook terug via Brussel te gaan en de eurolines bus naar Amsterdam te nemen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

De goedkoopste manier is om via de Kanaaltunnel te gaan met de trein. Het ligt er wel aan hoe oud je bent, maar een vliegtuig is veel duurder. Dus mijn tip is om met de trein te gaan.