bestaat er in zaamslag nog een camping (gelegen aan het water!) waar je een trekkershut kan huren?

Wij hebben ooit een heerlijke fietstocht gedaan doorheen Nederland, van Gent tot aan Renesse en terug. Onderweg sliepen we als het enigszins kon in een trekkershut.
de leukste ervaring hierbij was Zaamslag. Misschien omdat dit de eerste stop was, en we doodop waren. Maar hoe dan ook de ligging was super, vlak aan het water plus een prima sfeer.
Nu vinden we Zaamslag niet meer bij de trekkershutten.nl (tenzij we erover kijken natuurlijk :-)) In België worden er ook wel es trekkershutten verhuurd die niet in het normale circuit te vinden zijn, dus mogelijk komt het hierdoor dat we de camping niet meer vinden.
Er was nog een camping in de buurt (of misschien meerdere?), maar daar gaat het dus niet over, het gaat over de camping aan het water gelegen (met enkel een dijk ertussen).

11 jaar geleden
in: Vakantie

Het beste antwoord

in zaamslag weet ik niet of dat nog bestaat maar wel in vogelwaarde dat is de kamperhoek maar dat is niet aan het water , en dat is niet ver van zaamslag ongeveer 10 kilometers ,en niet ver van deze camping ongeveer schuin daar tegen over heb je nog de camping de vogel ,daar kan je chalets huren

Toegevoegd na 6 minuten:
dit is camping de vogel met plekjes aan het water
http://www.de-vogel.nl/kamperen/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
liveisgreat
11 jaar geleden
leuke tips, zeker de natuurcamping. het is niet degene waar wij ooit waren maar hij ziet er superleuk uit. bedankt!