Is het mogelijk om van de foto's en tekst die je op blogspot.nl hebt geplaatst een fotoalbum (zoals de HEMA dat doet) te maken ?

Ik heb een mooie blog gemaakt via blogspot.nl en wil die graag mooi afdrukken op fotopapier, maar ik heg nog geen mogelijkheden hiervoor ontdekt. Ik stel het erg op prijs als er iemand een antwoord op deze vraag kan geven.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (1)

Het zal er nooit precies hetzelfde uit zien als wat je in je blog ziet.
Of ik begrijp niet zo goed wat je wilt.

Jij hebt een eigen blog.
Daar heb je zelf foto's op geplaatst?
Dan heb je die foto's toch ergens op je PC?

Dan kun je die foto's toch binnenhalen in ieder programma voor het maken van een album?

En alle tekst die je in je blog heb staan, die kun je toch gewoon kopieren en ook weer plakken in zo'n albumprogramma?
En kleuren en achtergronden aanpassen zodat het zo veel mogelijk op je blog lijkt!