Mag je naast je handbagage ook een laptop mee het vliegtuig innemen?

Ik ga morgen op reis, en heb geen plek meer in mijn grote tas. De regel is: 1 handbagage. Maar geldt dit ook voor een laptop tas.

Totale handbagage zou dan zijn: laptop tas + rugzak.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vakantie
10.7K

Het beste antwoord

het hangt van de maatschappij af. vaak zal een (kleine) handtas of laptoptas toegestaan worden, maar soms geldt 1 stuks is 1 stuks.
Probeer je laptop in je rugtas te pakken, eenmaal in het vliegtuig mag hij er weer uit :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Er is slechts één stuk handbagage per passagier (behalve voor baby’s) toegestaan, dat tot 10 kilo weegt en niet groter is dan de maximale afmetingen van 55 cm x 40 cm x 20 cm (handtassen, aktetassen, laptops, winkelaankopen, camera’s, enzovoort, moeten worden vervoerd binnen uw toegestane één stuk handbagage). Extra/te grote handbagage zal bij de boardinggate geweigerd worden of als het mogelijk is zal het geplaatst worden in het ruim van het vliegtuig tegen een tarief van £ 35/€ 35.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
als vrouw kun je een handtas en handbagage(carry on) meenemen. Bij de veiligheid moet je de laptop er even uit halen een daarna weer in je handbagage stoppen. Er is geen regel over de grootte van een handtas. Ik had laatst teveel bagage, maar ik kon een hoop kwijt in mijn handtas.