Ik zou graag een reis naar India willen maken om daar in een klooster tot ''rust'' te komen. Maar kan via internet eigenlijk niets vinden. Hoe kandat?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vakantie
2.8K

Antwoorden (5)

In india vind je geen kloosters maar tempels dus moet je zoeken op tempels maar of je daar nu rust vindt? De meeste tempels zijn drukke plaatsen.
11 jaar geleden
Dat zal dan aan jouw zoektermen liggen.

Toegevoegd na 3 minuten:
http://www.dharmafellowship.org/holiday-retreats/sherab-ling-monastery-india.htm

http://www.namdroling.org/

http://www.gonomad.com/lodgings/0010/davis_monastery.html
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Vraag ik me toch af hoe en waar je gezocht hebt...

Google geeft honderden hits op 'spirituele reizen' 'india' en 'retraite'.

Even doorklikken en bij velen lees je over mogelijkheden om (al dan niet tijdelijk) 'onder te duiken'

Misschien ontbreekt je de innerlijke rust om rustig te zoeken?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er is in Nederland of Belgie een meditatie centrum waar je 10 dagen naar toe kunt gaan en alle 10 dagen worden in volstrekte stilte doorgebracht. Ik heb een kennis die dit elk jaar doet. Als je interesse hebt stuur me een email en ik kan het adres verkrijgen. email is irene@rentyourtentusa.com of rentyourtentusa@gmaiil.com
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
In India ga je naar een ashram om tot rust te komen en te contempleren. Sommige zijn verbonden aan een guru. De Beatles gingen naar Rishikesh, Mooi gelegen aan de voet van de Himalaya. Ook veel yoga daar.

Peter de Ruiter