'snuffel' een op de site van D-Reizen....

(zij hebben heel veel reisorganisaties in hun pakket)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Thomas Cook heeft vaak mooie goedkope reizen naar Egypte.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
www.egypteVakantie.nl
Neckermann, Jiba,Arke, Oad,Globe.

Het is maar net in welke periode jij gaat en dan zal de 1 net weer goedkoper zijn dan de ander.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geen idee of ze nog bestaan maar probeer Sky tours eens. Is ons jaren geleden goed bevallen en was betaalbaar.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Skytours is wel te betalen.
een last minute kan je ook boeken, is ook aangenaam.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kan het beste even google-en wie, op het moment wanneer je wilt gaan, de beste aanbieding heeft.
Let er wel effe op of die touroperator ingeschreven staat bij de SGR, voor het geval hij failliet gaat.

Toegevoegd na 3 minuten:
Er bestaat ook een speciale Egypte startpagina misschien heb je daar ook nog wat aan
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn laatste vakantie naar Egypte was met Vaya.nl. Beviel mij erg goed, ze hebben ook scherpe prijzen.
Kijk maar eens op: http://www.vaya.nl/egypte
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou als ik jou was eens bij D-reizen proberen. Ik wil je alleen wel een tip meegeven. Indien je op een resort zit of in een hotel neem dan minstens 4 sterren. Egypte begint namelijk behoorlijk populair te zijn onder bij onze Russische vrienden en die wil je echt niet meemaken op je resort of in je hotel. Ik wil niet discrimineren maar ik heb genoeg gehoord in mijn kennissenkring dat dit je vakantie behoorlijk kan verpesten. Dan kan je toch maar beter iets meer geld uitgeven.