op welke dag van de week zijn de wachtrijen bij de Eiffeltoren het kortst?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vakantie
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik neem aan op doordeweekse dagen, maar welke dag precies weet ik niet. Hierbij tip uit het AD om de wachtrijen zo veel mogelijk te ontlopen: Je bent niet in Parijs geweest als je niet op de Eiffeltoren hebt gestaan. Dat vindt iedereen, dus boek je het beste van tevoren via de website een ticket. Meld je tien minuten voor de start van je tijdslot aan, dan kan je meteen in de lift naar de tweede verdieping. Voor de lift naar de derde verdieping krijg je geen voorrang. Ga daarom in de vroege ochtend of de late namiddag, zo ontloop je de groepen. http://www.ad.nl/ad/nl/1013/Buitenland/article/detail/1913687/2010/10/08/Mijd-de-wachtrij-tijdens-je-citytrip.dhtml

Het beste antwoord

toen ik in parijs was moest ik op woensdag maar 20min aanshuiven
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Op maandagen. Net na het weekeind en in het begin van een nieuwe week.