Hè. Ik ga volgende week naar New York en ik wil graag een iphone 5 kopen. Waar moet ik rekening mee houden en hoe is het met de douane?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vakantie
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hè? Als je mijn naam niet weet zeg je maar mijnheer.

Antwoorden (3)

zorgen dat ie simlock vrij is. dus vragen om een unlocked versie, geen contract phone,
en als je de verpakking en boekjes weggooit in amerika zal je geen problemen hebben bij de douane denk ik. Ik heb ook een ipad gekocht en in handbagage los meegenomen. heb de usb en laad kabeltjes in de normale bagage toen gedaan. werd nergens om gevraagd ofzo.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een aantal zaken:
- Allereerst komt er bij de prijs in de winkel nog 8,875% BTW. Dus de telefoon is duurder dan je als eerste ziet.

- Daarnaast krijg je alleen een US oplader mee dus vergeet niet een verloopplug te kopen.

- als je extra garantie koopt is deze OOK geldig in NL

- Bij de douane moet je eigen aangifte doen, je mag nl maar iets meenemen van max 430 euro.

Toegevoegd na 2 minuten:
*eigen = eigenlijk.

Als je het niet doet zou je 21% + een boete moeten betalen ALS ze je pakken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een vriend van mij wilde de iphone 4s gaan halen daar, maar hij kreeg hem simpelweg niet mee, omdat hij geen us staatsburger is
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dan is ie genaaid ken verschillende mensen die een iPhone/pad/pod zelfs macbooks uit de VS hebben meegenomen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zeg je vriend dat hij Engels moet leren en geen contract moet afsluiten, maar gewoon een los toestel moet kopen.