Op welke site vind ik hotels waarbij iets als "mooi uitzicht" als een zoekterm kan aangeduid worden (zoals bv. sterren,badkamer, privéparking etc...)?

Toegevoegd na 2 uur:
wij zoeken een hotel waar kamers zijn met een vergezicht., waar je dus bv. over een stad kan kijken. maar nergens vinden we dit criterium bij de boekingssites.
Bestaan er sites waar je dit wel kan aanklikken? of eventueel een andere manier om dergelijke hotels op het spoor te komen?

11 jaar geleden
in: Vakantie
jodyenboyke
11 jaar geleden
Als je weet, welk land of nog beter een stad/plaats, dan kan je vaak op Zoover.nl wel een heel eind komen. Zeker omdat je daar ook vragen en antwoord kan krijgen van mensen die er bekend zijn.

Het beste antwoord

Op https://www.room77.com/ heb je een optie "Views" om aan te geven wat voor soort view je wilt hebben. De site is ooit opgezet door iemand die ook graag een mooi uitzicht wilde hebben (lees http://news.travel.aol.com/2011/02/25/room-77-helps-travelers-choose-a-room-with-a-view/ voor wat achtergrond). In de beschrijvingen van de hotels staat ook wat over de uitzichten. Let wel op, vaak zijn de kamers met de mooiste uitzichten ook de duurste.
gvrox
11 jaar geleden
liveisgreat
11 jaar geleden
wauw, leuke tip! en super initiatief van die "iemand"!
ik moet wel nog even zoeken naar de verwijzing naar die zichten in de beschrijving...staat het bij de kamers dan?
gvrox
11 jaar geleden
Hmm, wellicht is het nogal op grote steden (in de VS) gericht, bijvoorbeeld op http://tinyurl.com/92z52yx heb je een hotel in NY waarbij ze per kamer de view kunnen tonen met behulp van google earth's 3D buildings. Bij de stad waar ik woon in NL zie ik bij de hotels niets staan over views, maar bij hotels in Amsterdam staat weer wel onder "insider tips" vanaf welke verdieping de views goed zijn.