Op welke site kan je nou echt goedkoop een slaapplek in Leiden boeken?

Ik hoef alleen een slaapplek, en verder geen poespas.
Waar kan je goedkoop slapen in Leiden?

Al die sites berekenen toeslagen en zit je voor 1 persoon al snel aan de 60 euro per nacht.
En dat terwijl ik maar alleen ben.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vakantie
1.4K

Antwoorden (3)

Afhankelijk of er plaats is, kan ik je een bed aanbieden van 26,- euro/nacht op Camping de Stochemhoeve:

http://www.stochemhoeve.nl/tarieven.php

http://bedandbreakfast.bbnl.nl/uptodate/Leiden/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Waarschijnlijk ben je in een hostel het goedkoopste uit.
In Noordwijk (niet ver van Leiden) zit ook een goedkoop hostel, de Flying Pig Beach Hostel.

Toegevoegd na 53 seconden:
En hostels zijn niet alleen voor jongeren, ook volwassenen kunnen er gewoon terecht!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je het helemaal goedkoop wilt hebben kan je ook Couchsurfing gebruiken.

Zijn aardig wat mensen in Leiden die je graag in huis nemen voor een nacht !