Wie weet een goede doch goedkope kledingmaker/tassen en een sieraden maker in Istanbul?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (1)

De meeste kleermakers zijn er goedkoop en toch zeer vakbekwaam.
U kan er dus eigelijk overal terecht maar wel eerst de prijs afspreken.
Ik heb daar bv voor 50 TL/st 2 nieuwe broeken laten maken.
Een andere kleermaker vroeg voor hetzelfde € 50 = 100 TL !
Voor tassen zal u eens moeten navragen want ze verkopen die wel overal maar op maat maken ?
Sierraden kan u dan weer wel in elke juwelierzaak laten maken maar weeral dezelfde opmerking, EERST prijs vragen.

Nog één goede raad buiten de stad, in de randgemeenten, kan u veel beter prijzen afdingen !
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Naar aanleiding van uw vraag vorige week heb ik eens gebeld naar die kleermaker welke voor mij broeken maakte maar die kerel is al verhuist naar ???.
Die mannen / winkels komen en gaan soms binnen één jaar zijn die weer weg.
Wees gerust, ze zijn allen bekwaam en u vindt die overal, desnoods eens vragen in het hotel of aan een taxichauffeur en iedereen kent wel iemand.