Kun je contant (bij)betalen op schiphol aan de incheckbalies?

Bijvoorbeeld als je koffer te zwaar is. Of hebben ze alleen pin en dergelijke.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vakantie
2.2K

Het beste antwoord

Dat kan contant op schiphol. Hoeveel dat is, hangt van de maatschapij af.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Hoe u betaald maakt niet uit, al is het in Dollars of Engelse Ponden, Visa of gewone bankkaart, ze aanvaarden alles.
De prijs varieert volgens maatschappij en gaat van €10 tot € 15/kg.
Een tip: als u op voorhand weet dat u veel overgewicht heeft boekt u best "premium" dan betaald u € 16 per persoon ( weerafhankelijk van de maatschappij) maar mag u 25kg/persoon meenemen en 6 kg handbagage ipv de gebruikelijke 20 kg + 5 kg per persoon.

U spaart op overgewicht, bent vlugger door check-in;
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik ben zelf naar Indonesië geweest, toen hadden we ook iets te veel gewicht in ons koffer. We konden toen gewoon contant bijbetalen.