Auto huren in Italie. Ik heb echter geen credit card, hoe kan ik nu toch een auto huren?

Volgende week ga ik naar Italie en ik wil daar een auto huren. De meeste verhuurbedrijven eisen een creditcard. Is er geen borg-mogelijkheid in cash?

Ik heb begrepen dat deze verhuurbedrijven 800 borg leggen op de creditcard. Ik zou deze eventueel ook contant kunnen achterlaten!

Een aankomende woensdag vertrek ik al dus het aanvragen van een credit card is nu niet meer mogelijk (ik had dit van te voren moeten checken).

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vakantie
2.1K

Antwoorden (3)

Het is niet mogelijk om een auto te huren zonder creditcard.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
via het reisbureau hebben ze vaak diverse maatschappijen en daar zit bijna altijd wel 1 bij die zonder creditcard werkt.
Ik dacht overigens dat sunny cars er 1 van was
11 jaar geleden
Je kan toch nog gauw een creditkaart vragen? Het is een must bij buitenlandse reizen.
Overigens huur ik nooit in Italië. De dingen gaan daar niet zo eerlijk als in Spanje.