welke staten van america is het altijd zomer?

ik vraag me altijd af waar het in noord-amerika(u.s)
altijd zomer is help me!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vakantie
1.8K

Het beste antwoord

Echt 12 maanden zomer is het nergens in de U.S.

Maar in Florida is het klimaat zeer mild (ik kom er toevallig net zelf vandaan pffff bloedheet momenteel):

In de zomermaanden kan het vooral in het zuidoosten erg benauwd worden. Dagtemperaturen van ruim dertig graden in combinatie met een hoge luchtvochtigheid zorgen ervoor dat het vrijwel het gehele etmaal klam en warm aanvoelt. Dit geldt voor heel Florida maar met name Miami en omgeving. Vooral als er een warme en zonnige periode volgt na een aantal dagen met regen als gevolg van een tropische depressie kan het erg benauwd worden.

De winters in Florida zijn zeer mild. Sneeuw en ijs zul je hier vrijwel niet zien. In het noordelijke deel is nachtvorst wel mogelijk in de wintermaanden. Over het algemeen is het zacht, zonnig en zeer aangenaam. Miami en omstreken noteren heel veel dagen met temperaturen boven de 20 graden en als het écht koud wordt dan zakt de temperatuur overdag naar waardes van 10 tot 15 graden. Niet v oor niets is Florida dé overwinterbestemming voor veel Amerikanen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik dacht ook meteen aan Florida en denk dat het ook wel vaak goed weer is in Utah... Maar idd niet altijd zomer, helaas :p +
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Californie kan er ook wat van, maar staten zoals Utah en Arizona zijn hot hot hot

Andere antwoorden (3)

In Arizona is het bijna altijd warm, 85% van het jaar schijnt daar de zon. Met name in de stad Phoenix
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Schijnt die daar dan ook 's nachts?
Anders kom je moeilijk aan 85%
Richardvdm
11 jaar geleden
Dat is wel erg bij de hand! Wanneer je alleen overdag hebt is percentage 85% op zonneschijn, aldus Wikipedia.
Ik kan er maar één bedenken: Hawaii.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Puerto Rico. Maar dit is geen staat, maar is wel een deel van het gemene best van de USA