Welk hotel in Łódź (Polen) is in een oude fabriek gebouwd?     [foto's]

Ik was in Łódź. Daar overnachtte ik in een hotel. Dit hotel was gebouwd in een oude fabriek. De fabrieksgebouwen waren helemaal opgeknapt. Aan de buitenkant zagen ze er nog bijna origineel uit, aan de binnenkant was er een modern hotel van gemaakt.

Ik ben helaas de naam van dit hotel vergeten.

Als ik op Internet zoek, vind ik alleen Andel's Hotel, bij Manufaktura. Dat is echter NIET het hotel dat ik bedoel. Als ik me goed herinner, lag "mijn" hotel ten zuid-zuid-oosten van Manufaktura.

Hoe heet het hotel dat ik bedoel?

Picture for question
Cryofiel
11 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (1)

Hotel Focus ligt op 1 km van het hart van Łódź. Het is gehuisvest in een oud fabrieksgebouw dat omgebouwd is tot een hotel met ruime kamers.

Toegevoegd na 2 uur:
Het zou ook Lodz Aparts kunnen zijn.