Zijn er ook kampeergroepen of verenigingen voor jongeren rond de 20 - 30? Een jongerencamping is niet echt wat ik zoek.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vakantie
Amadea
11 jaar geleden
Er staat als trefwoord caravan, bedoel dan je niet gewoon in een tent kamperen?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Even aangepast, moest camping zijn ipv caravan!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zou je niet gewoon naar jongerenreizen kunnen kijken? Kampeerders verenigen niet zo op die leeftijd.

Antwoorden (1)

Wil je dan op één plek blijven of denk je meer aan een kampeerrondreis?

In het laatste geval, zijn er meerdere reisorganisaties die kampeerreizen verzorgen, zowel in Europa als daarbuiten.

Hierbij denk ik voor Europa bijvoorbeeld aan No Sun reizen, die in de doelgroep van 20 tot 40 jaar zitten.

www.nosun.nl

Buiten Europa (maar ook in Europa) heb je dan bijvoorbeeld Djoser, Summum, Sawadee, Shoestring, Baobab.

Niet al hun reizen zijn kampeerreizen, er zitten ook hotelreizen tussen, maar dat kun je heel makkelijk uit de reisbeschrijving halen.