in hoeverre is het mogelijk om alle 2 de disneyparken in LA te doen in 1 dag?

gezien het in parijs makkelijk is om de studios te combineren met het "echte" disney park

(en ik niet weet hoe groot Californian Adventure is)

qua drukte: we gaan in de zomervakantie rond 17 augustus naar disney

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vakantie
ronron1212
11 jaar geleden
Dan ren jij er zeker door heen ik red dat niet als ik alles normaal wil zien in parijs
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ligt eraan of the druk is of niet hea ;)
bij mij was het redelijk druk en ik toch alle toppers kunnen doen...

Antwoorden (2)

Als je alles wilt bezoeken/bekijken is 1 dag eigenlijk te kort. Dit hangt grotendeels af van de drukte, en welke attracties je allemaal wilt bezoeken, maar hou er rekening mee dat het rond 17 augustus niet de meeste rustige tijd van het jaar is.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat is zonde geld! Dan moet je voor beide parken vette entree betalen en dan ga je maar een half dagje. Kun je nergens in vanwege de rijen. Parketen duurt al en eeuwigheid.
Bij 1 park moet je eerst nog met een boot om erin te komen...
Je gaat toch ook niet 3 uurtjes naar de efteling?
Heb je niet genoeg tijd, kies er dan 1.

Bovendien zijn er meer disneyparken.
World, zoo, movies en een technisch waarvan ik even de naam niet meer weet.