is er gratis wifi op camping le pommier in het hoogseizoen?

is er een gratis wifi netwerk beschikbaar op de campingen? zo ja waar?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vakantie
3.7K

Het beste antwoord

Als een camping een website heeft staat daar vast wel bij of er wifi beschikbaar is.
zie bij beschikbare faciliteiten ?
misschien is er ook wel een site(s)
waar je op camping kan zoeken
en naar de aanwezige faciliteiten
daar wordt meestal ook wel vermeld of er wifi is of niet.

En ja als onderstaande link de bedoelde camping is
dan is er inderdaad internet (helemaal onderaan)
ik zie niet specifiek wifi staan, maar kan me niet voorstellen dat, dat niet bedoeld word.

wellicht een tip voor de eigenaar dit toch even te vermelden ?
stuur anders even een mailtje ?

Toegevoegd na 49 seconden:
gratis is wat anders ik denk niet dat je dat veel treft
maar wellicht zit het bij de prijs inbegrepen ?
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

9 van de 10x is wifi op de camping nooit gratis. daarbij heb je ontzettend langzame internet voor een redelijk flinke prijs...

ik raad je aan (als dat mogelijk is) je telefoon zo om te zetten dat hij een wifi hotspot word...
hiervoor is wel minimaal een android voor nodig...
ook bestaat er zoiets als tethering. dan zit je telefoon aangesloten op je laptop en kan je via je telefoon internetten...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
nee daar is het niet toen ik daar als laast was was dat er daar niet .