Heeft er al iemand een bekeuring in Frankrijk gehad vanwege flitspaal locatie op zijn navigatie systeem ?

Is de Franse politie echt streng hierop? Z

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (1)

helaas wel, 4 dagen geleden flink bekeurd. ze controleren steekproefsgewijs op de secundaire wegen en soms op de hoofdwegen. ze pluizen alles na ( van telefoon tot ipod ) ookal kun je aantonen dat er geen flitspaalmelder op zit dan wordt je alsnog gepakt... heeft iets te maken met corruptie

tip: haal alle navigatie apps van je ipod en telefoons
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Maar is het voldoende om het uit te zetten op je tomtom want dat wordt wel gezegd?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
niet altijd.. in de grote steden is de politie veel minder corrupt dan op het platte land. je kunt het proberen om het uit te zetten maar ik garandeer niks