Moet je contant geld mee naar Griekenland??

Ik kreeg het advies van de bank om contant geld mee te nemen naar griekenland. Volgende week ga ik naar corfu, en vraag mij af of dit idd nodig is...

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vakantie
1K

Het beste antwoord

Toevallig ga ik deze week ook baar griekanland en ik denk dat het wel meevalt met al dat gedoe. Waarschijnlijk merk je er niet een s zo veel van. Wel iets natuurlijk maar niet heel veel. Je ben er ook maar een paar dagen en niet een paar maanden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Word wel geadviseerd !!
In verband met verwachte stakingen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het lijkt mij verstandig het advies van de bank te volgen. Daar pinnen als je kunt, maar als het niet (meer) zou kunnen is het handig om zelf geld bij je te hebben.

Ik neem aan dat de bank bedoelt dat je meer mee moet nemen dan € 50 zakgeld, dus zorg dat je in het hotel een kluisje huurt zodat jet het veilig kunt opbergen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ou het voor de zekerheid maar doen (en evt Traveller's Cheques). Kan best zijn dat de flappentappers geen geld meer spuwen. Als de banken dat zelfs vermoeden...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ItisILeClerc
11 jaar geleden
Waar koop je tegenwoordig nog Traveller’s Cheques? Bij de bank doen ze daar volgens mij niet meer aan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
gewoon bij het GWK: http://www.gwktravelex.nl/personal/TC_default.asp?content=tc