De prijzen zullen per site maar heel weinig schelen.
Kijk zelf maar bij cheaptickets.nl of worldticketcenter.nl (of vliegtarieven.nl)

Geef bij alle sites je voorkeuren in en vergelijk.
Klein tipje nog: als er op die sites een bepaalde maatschappij als goedkoopste naar voren komt, dan kan het lonen naar de website van die luchtvaartmaatschappij zelf te surfen en te kijken wat ze daar rekenen.
Soms ben je dan zelfs nog voordeliger uit.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Prijzen vergelijken doe je het voordeligste op Momondo of skyscanner. Dan vergelijk je gelijk in meer dan 50 zoekmachines.

IK weet niet of je ook nog een hotel moet boeken? Expedia heeft vaak leuke pakketjes met flinke kortingen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Easyjet is een low-kost luchtvaartmaatschappij dat ook naar Parijs vliegt vanuit Amsterdam Schiphol. Neem ff een kijkje op easyjet.com