Mag je als 17e jarige of jonger buiten Europa?

We gingen naar suriname maar ik kreeg in nederland geen visum ze zeiden dat je papieren moest laten zien dat k zijn kind bent , maar ik heb me eigen paspoort.
dus hoe zit het dan als ik alleen zou gaan als ik visum nu niet eens kreeg?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vakantie

Het beste antwoord

Het uitreizen is niet leeftijdsgebonden. Echter als je geen visum krijgt... Vliegtuigmaatschappijen hanteren een minimale leeftijd van 15 jaar bij ALLEEN reizen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik kreeg geen visum ben 17 waarom kreeg ik hem dan niet toen ik me me ouders weg ging en wel als ik alleen zou gaan?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij de KLM kan je als 5 jarige al "alleen" reizen met de
"Unaccompanied Minor service", dus dat hangt van de maatschappij af
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als het betreffende land jouw geen visum wil geven omdat dat leeftijdsgebonden is dan kom je er niet in. Je vraag of je als 17 jarige wel buiten Europa mag, is bij deze beantwoord, want nogmaals dat is niet leeftijdsgebonden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dan is het toch wel dat ik niet visum kreeg als 17e jarige terwijl ik wel in me eentje zou mogen reizen