Mag je in Tirol van de wandelpaden af om bijvoorbeeld bij een beekje te komen?

Zijn er dus regels voor de wandelgebieden?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (1)

Eigenlijk staat dat bij alle wandelroutes aangegeven op borden. Als er niets staat aangegeven mag je in principe van de paden af maar dat is wel voor eigen risico. Daarnaast goed opletten dat je niet per ongeluk op prive terrein terechtkomt. Dat is verboden. Als je het niet zeker weet zou ik het risico niet nemen, dit kan vervelende gevolgen hebben.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Goed antwoord +1
Daarnaast moet je er ook voor zorgen dat je niks beschadigd als je van de route afwijkt.