Krijg je problemen als je 1 slof sigaretten in je koffer hebt op het vliegveld?

Bij de controle poorten
Dat ze je koffer gaan openmaken..

Van Turkije na Nederland

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vakantie
2.6K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Echt niet meer als eentje pp meenemen ;( als je aan
Word gehouden met meer ben
Je alles kwijt. Ps
Tip je de sigaretten koopt op
De luchthaven kun
Je beter dit in je tas doen
Als met een tax free tasje rond te lopen. Uit mijn ervaring is de kans groter dat je er word uitgehaald voor controle.
Dus de koffer is de beste optie idd

Antwoorden (5)

Nee dat krijg je niet die mag je meenemen.
11 jaar geleden
Nee hoor, dat mag. Je mag per persoon 1 slof meenemen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Mijn moeder neemt zelfs 1 slof vanuit Colombia mee.vorig jaar hadden we allemaal 1 slof dus zelfs buite europa mag je 1 slof meenemen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je mag vrij voor eigen gebruik als je 17 jaar of ouder bent 200 sigaretten invoeren ofwel 10 pakjes van 20 sigaretten 1 slof dus.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
In sommige gevallen mag je zelfs 2 sloffen. Om sigareten mee te mogen nemen moet je wel 18 jaar of ouder zijn. Dit is allemaal na te vragen bij je vlieg maatschappij.