Nee, helaas. Het is waarschijnlijk goedkoper om een Schipholtaxi, of als je gewoon overdag reist de trein te gebruiken. Of je moet in de nabijheid van Schiphol familie hebben wonen in een straat waar geen parkeermeters staan (of nog beter: die een eigen garage hebben).
Amadea
11 jaar geleden
Ja, het is zeker mogelijk om gratis te parkeren in de omgeving van Schiphol en dan met name in de omliggende woonwijken.

Nadelen: Je auto staat dan echter niet veilig geparkeerd en je moet ook zelf voor vervoer zorgen naar de vertrekhal van Schiphol. Daarnaast zijn de mensen in deze woonwijken daar niet blij mee.

Belangrijke reden dat veel mensen kiezen om tegen kleine betaling (al vanaf € 3,75 per dag) de auto te parkeren bij een gerenommeerd parkeeraanbieder in de omgeving van Schiphol.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kunt ook een particuliere bedrijf inhuren waarbij je je auto voor een kleine prijs gratis kan achterlaten ( in een opslagplaats) maar dan moet je er wel goed opletten of het bedrijf wel betrouwbaar is en gecertificeerd, of goed erkend is.

Toegevoegd na 45 seconden:
*niet gratis haha
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Rond station Hoofddorp of station Amsterdam Zuid. Met lijn 300 van Hoofddorp, of met de trein ben je heel snel bij de passagiersterminal.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het goedkoopst is een plaats en de buurt van schiphol, bijvoorbeeld Sassenheim en dan het laatste stukje met de trein. In Sassenheim kan je gratis parkeren. Je auto staat dan in een woonwijk onbeheerd. Maar ook op een betaalde parkeerplaats is het niet alles hoor. Dus neem Hoofddorp, Nieuw Vennep zet hem daar neer gratis en reis het laatste stukje (10 minuten) per trein